Британський футболіст Девід Бекхем вподобав український гурт «Dakha Brakha» і використав одну з його пісень для реклами свого бренду.
Про це повідомляє ОМЛЕТ.UA із посиланням на сайт «Громадське».
Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власного бренду «House 99», в якому звучить композиція «Sho Z-Pod Duba» українського гурту «Dakha Brakha».
Новий косметичний бренд Бекхема й компанії «L'Oréal» має назву «House 99». Ця назва пов'язана з роком одруження Девіда з Вікторією Бекхем (Адамс).
Новий бізнес-проект екс-футболіста — продукти для чоловіків, що включають засоби й інструменти для доглядання за шкірою і волоссям.
«House 99» буде продаватися у Великобританії з 1 лютого 2018 року, а з 1 березня — ще в 19 країнах світу.
Арт-директор бенду «Dakha Brakha» Ірина Горбань повідомила «Громадському», що залагодження формальностей щодо використання треку тривали приблизно півроку.
«Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу», — сказала вона.
Відео анонсу Бекхем опублікував у Instagram та YouTube. На ньому зображений сам екс-футболіст, а також інші чоловіки, які голяться брендовими інструментами.
Нагадаємо, що пісня «Dakha Brakha» під назвою «Monakh» стала однією з улюблених президента України в 2017 році.
Коментарі