Перейти до основного вмісту

Very Ukrainian story: фотограф Януковича презентував книгу знімків про хліб

Український фотограф Андрій Мосієнко створив унікальну книгу про хліб. 

Про це сповіщає «Громадське радіо», передає «ОМЛЕТ.UA».

Хліб усьому голова

Фотожурналіст протягом трьох років знімав на плівку людей, які роблять хліб, в українських селах.

«Досі для себе до кінця не можу знайти логічного пояснення для всієї цієї історії. Це було непереборне бажання, глибше, ніж просто задум», — пояснює Андрій Мосієнко.

«Я наїздив багато кілометрів на Київщині, Черкащині, Одещині, і зрештою приїхав до будинку бабусі», — розповідає він.


Фотограф розповів значення обкладинки цієї фотокниги.

«Особисто я вкладаю в неї Прометея — люди тягнуться до зерна, і це дар, який насправді від землі. За цим велика праця. Я різні чув коментарі про неї — що там черговий кадр з Ейзенштейна, або з фільма Довженка. Я не бачу в цьому проблеми, все в світі повторюється, все циклічно», — розказав автор книги «Хліб».


Андрій Мосієнко додав, що це видання створене за власні кошти. Наклад невеликий, навіть немає тисячі екземплярів.


«Тут 113 чи 115 кадрів, зробив я дійсно набагато більше — це тисячі і тисячі. Я знімав це на різні камери, на плівку, на гарну цифру…Найголовніше — щоб був ефект спонтанності», — завершив розповідь фотомитець.


Зазначимо, Мосієнко деякий час працював фотографом скандального Віктора Януковича.

Нагадаємо, раніше ОМЛЕТ.UA повідомляв, що в Україні опублікували кращі вуличні знімки 2017 року.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

21 вірш: Василь Симоненко

21 вірш: Леся Українка